Leer je ontvangers beter kennen
Je hoeft niet meer voor elke campagne een nieuwe mailinglijst te maken. In jouw nieuwe marketing CRM is elk e-mailadres uniek. Met filters, segmenten en interesses breng jij structuur in je data. Op die manier stuur je hen altijd gepersonaliseerde en persoonlijke mails, gebaseerd op actuele informatie.
Jouw slimme database
Of je nu 500 of 500.000 contacten hebt. In Flexmail is jouw data altijd up to date en overzichtelijk. En daar heb je geen consultants of technische kennis voor nodig.
Importeer jouw data
Ingevulde formulieren op je website, obscure importfiles of data in andere software? Dat knal je allemaal in Flexmail, wij matchen alle nieuwe informatie met bestaande gegevens.
Transparante pricing
Door één centrale database kan jij focussen op de juiste gegevens, maar het betekent ook dat je voor elk contact maar één enkele keer betaalt - en uitgeschreven contacten tellen bij ons uiteraard niet mee.
Herkomst tracking
Hou altijd een duidelijk overzicht over de manieren waarop je ontvangers in je database zijn terechtgekomen. Importeren van een file, invullen van een opt-in formulier of externe software.
Bepaal je eigen velden
Voeg zelf informatie toe en verzamel onderweg ontbrekende data van je contacten. Maak zelf de contactvelden aan die je nodig hebt - of dat nu meerkeuze, tekst, aantallen of datums zijn.
Gepersonaliseerd mailen met segmenten
Stel zelf nieuwe doelgroepen samen op basis van activiteit, contact data of interesses. Op die manier leer jij de noden van je ontvangers beter kennen en kan je specifieke, gerichte mails gaan sturen. Jouw toekomst bij Flexmail bestaat uit hogere open- en klikratio's!
De beste mails beantwoorden aan echte noden
Ken interesses toe aan je contacten op basis van je import, of vul ze automatisch op basis van klikgedrag in je mails (bv internationale reizigers, koffie liefhebbers, techies, newbies, etc.). Laat je ontvangers toe om zichzelf in-of uit te schrijven voor specifieke communicatie.
GDPR-proof mailen
De GDPR vereist dat je respectvol omgaat met de data (én privacy) van je ontvangers. Flexmail biedt je het overzicht van toestemming en data dat jij nodig hebt om dat naar behoren te doen. Daarnaast kan je hen ook de nodige transparantie bieden. Daarnaast werk je met Flexmail met een Europese mailing tool die niet alleen volledig GDPR-compliant, maar ook ISO 27001 en ISO 27701 gecertifieerd is.
Klaar om Flexmail uit te proberen?
Registreer je gratis testaccount en probeer onze features 30 dagen uit. Ontwerp interessante mails, bouw je doelgroepen op en ontdek hoe personalisatie kan bijdragen aan jouw marketing. Het duurt slechts enkele seconden en je hebt geen creditcard nodig.