Veel B2B mails in je inbox zijn helaas niet het toonbeeld van creativiteit en persoonlijkheid. Misschien denk je dat je enkel in B2C kunt aankomen met grappige of ludieke promoties om producten en diensten te verkopen. Maar ook als B2B marketeer communiceer jij in de eerste plaats met mensen.
In dit artikel laten we enkele typen e-mails zien die niet uit jouw repertoire mogen ontbreken. We delen voorbeelden en laten zien welke elementen net deze mails zo sterk maken.
In dit artikel laten we enkele typen e-mails zien die niet uit jouw repertoire mogen ontbreken. We delen voorbeelden en laten zien welke elementen net deze mails zo sterk maken.
B2B e-mail voorbeelden:
Start met strategie
E-mailmarketing is vooral succesvol als je erin stapt met een plan. Om ervoor te zorgen dat je lezers je mails openen en op je call to action klikken, moet je:- Duidelijke doelen definiëren: wat wil je bereiken met deze mail? Wat moeten mensen gaan doen?
- Je doelpubliek kiezen: tegen wie praat je eigenlijk? Wat vinden die mensen interessant?
- Een plan opstellen: hoe vaak ga je communiceren? En hoe ga je resultaat meten?
B2B e-mail voorbeelden
Hieronder vind je een lijst van de meest doeltreffende e-mail soorten die je voor jouw bedrijf kan gebruiken.Iets gevonden wat bij je past? Let dan telkens zeker op:
- Het design
- Content structurering
- Boodschap en verpakking van die boodschap
- Wordt er personalisatie gebruikt? Via tags of in keuze van doelgroep? En wie is die doelgroep dan?
- Zit er een duidelijke call to action in? Is het duidelijk wat de afzender van de lezer verwacht?
- Hoe zit het taalgebruik in elkaar? Losse stijl? Wordt het contact rechtstreeks aangesproken?
- Wordt er gesproken over features of voordelen?
1. De welkomstmail
Welkomstmails zijn niet enkel voor B2C gebruiken en hoeven ook zeker niet altijd een korting te bevatten. Je zegt ook “welkom” of “goeiemorgen” wanneer een nieuwe klant je bedrijf binnenstapt.Je welkomstmail is de allereerste keer een nieuwe abonnee met jou in contact komt. Ze genereren bovendien de hoogste open ratio’s van alle mails die je zal sturen. Zeg dus ‘hallo’ en start van in het begin met de juiste verwachtingen.
Hieronder vind je een voorbeeld van Asana, dat haar platform voorstelt aan nieuwe abonnees.
Wat is hier goed aan:
- Kort en simpel
- Geeft een goed gevoel mee
- Duidelijke call to action
- Sterkste punten van Asana uitgelegd
- Start de relatie door te melden dat ze telkens korte tips gaan delen om van jouw start een succes te maken.
Andere tips:
- Probeer indien mogelijk verschillende opties aan te bieden zodat je een eerste indruk krijgt van wat dit contact het interessantst vindt. Deze info kan je voor je volgende mails gebruiken.
In online software tools zijn welkomstmails al helemaal ingeburgerd. Maar we zien ze nog veel te weinig bij andere B2B bedrijven. Als je één mail implementeert uit deze lijst, laat het dan de welkomstmail zijn.
Hieronder vind je een voorbeeld aan de andere kant van het spectrum:
Deze welkomstmail bevat zo goed als geen lay-out om je het gevoel te geven dat je net een e-mail van een contactpersoon hebt gekregen. De professionaliteit en expertise dat een proper en overzichtelijk design uitstraalt ga je dus op een andere manier moeten aantonen.
Wat is hier goed aan:
- Geeft duidelijk aan wat je in de toekomst kan verwachten (en hoe vaak)
- Toon aan dat je dankbaar bent voor een nieuwe inschrijving
Andere tips:
- Ga je voor de “tekst e-mail” aanpak, trek dat dan helemaal door. Het starten van elk woord met een hoofdletter voelt heel erg “marketing e-mail” aan.
- Heb je een download of e-book of iets dergelijks beloofd bij de inschrijving? Zet de downloadlink dan meteen in je welkomstmail. Dat is waar ze voor komen.
2. De update mail / newsletter
Anders dan een content e-mail met vooral tips (zie nummer 3) bepreek je in een update mail eerder nieuwigheden of andere informatie die voor je lezer van belang kunnen zijn. Denk aan opties die gaan verdwijnen voor je klant, aangepaste prijzen, nieuws over veranderde wetgeving, artikels die plots niet meer in voorraad zijn, vertraging bij een levering, je openingsuren, of andere belangrijke informatie.Je kan 2 verschillende aanpakken hanteren:
- 1 update per mail
- Updates bundelen in een nieuwsbrief
Dat zie je bijvoorbeeld in onderstaand voorbeeld van Flexmail:
We vinden het belangrijk dat onze klanten op tijd geïnformeerd worden over mogelijke issues of belangrijke info over hun account. Deze mail werd dan ook enkel gestuurd naar klanten waarvan we wisten dat ze met dit issue te maken hadden.
Wat is hier goed aan:
- Geef duidelijk aan wat precies het issue is
- Geef hen instructies over de te nemen stappen
- Visueel onderscheid om het oog te leiden
Andere tips:
- Kies je doelgroep zorgvuldig
- Denk goed na over bijkomende vragen die je doelgroep kan hebben, en probeer daar meteen een antwoord op te bieden.
- Door woorden in het vet te zetten kan je nog meer de nadruk leggen op belangrijke onderdelen.
In onderstaand voorbeeld kiest Unizo er duidelijk voor om meerdere info in één e-mail te groeperen:
Het voordeel is dat je autoriteit uitstraalt, en dat je lezers hoogstwaarschijnlijk wel hun ding gaan vinden.
Wat is hier goed aan:
- Duidelijke knoppen
- Met daarop duidelijke tekst die uitnodigt om te klikken
- Visueel onderscheid tussen de verschillende vlakken
- Het opiniestuk van de voorzitter bovenaan straalt autoriteit uit en wordt steeds goed gelezen
Andere tips:
- Besef dat bij dergelijke nieuwsbrieven je content stukken onderling concurreren. Zeker de laatste artikels worden enkel ontdekt door mensen die scrollen. Zorg ervoor dat je steeds waardevolle content biedt en denk na over manieren om je content ook visueel te verkopen.
- Het kan ook interessant zijn om artikels in meerdere nieuwsbrieven te laten terugkomen. Zie bijvoorbeeld het stuk: “Vergeet de deadline voor registratie telewerk niet”. Door een belangrijk artikel opnieuw te herhalen met kortere tekst breng je het opnieuw onder de aandacht. Je kan daarbij gewoon doorlinken naar de oorspronkelijke info op je website.
3. De tips & tricks e-mail
Anders dan bij een update mail deel je hier content die er specifiek op gericht is om je lezers tips te geven. Die kan je richten aan je eindklant, maar kan bijvoorbeeld ook heel interessant zijn om verkopers of resellers op te leiden en te helpen je producten of diensten beter te verkopen. Of om aannemers je nieuwe verfkleuren te laten verkopen door hen te informeren over seizoenstrends.Neem dit voorbeeld van Whirlpool:
Wat is hier goed aan:
- Duidelijk visueel onderscheid tussen de verschillende artikels
- Bovenaan de nieuwsbrief zie je staan dat alle artikels over wasmachines gaan en dat men je helpt om een keuze te maken. In de hoop dat je verder scrolt.
Andere tips:
- Je ziet hier heel vaak de “lees meer” tekstlink terug komen. Verkoop je artikels meer door daar aantrekkelijkere tekst voor te schrijven die precies zegt wat er op de volgende pagina gaat komen. Of je nu maar 1 tip deelt, of meerdere in een nieuwsbrief.
- Een grote afbeelding die bij je boodschap past bovenaan je mail zetten is aantrekkelijk. Maar bedenk wel dat dit je andere content naar beneden duwt. Je lezers moeten dus scrollen om de eerste tip te zien te krijgen. Je onderwerpregel wordt dan nog belangrijker om de waarde onmiddellijk te laten zien.
Een iets andere variant vind je hier van Lumi:
Wat is hier goed aan:
- Door het kleurgebruik en het rondere lettertype voelt deze mail luchtiger dan de vorige.
- Nog steeds een goed onderscheid tussen de artikels, hier door lijnen
- Geen call to actions, maar tekstlinken. Dit voelt meer “nieuwswaardig” in plaats van “sensationeel”. Ook weet je wat je krijgt als je erop klikt.
Andere tips:
- Anders dan Whirlpool gaat het hier wel over één topic (verpakking), maar brengen ze wel meer diverse content samen. Het kan een goed idee zijn om met kleine tussentiteltjes te werken als “whitepaper”, “blogartikel” en “podcast” om meer een verschil te maken.
- Als je tekstlinken in je alinea plaatst, zorg dan dat de verschillende linken ver uit elkaar staan. Anders klikken mobiele lezers makkelijk per ongeluk op de verkeerde link tijdens het navigeren.
4. De aankondiging
Heb je een nieuwe optie gelanceerd? Een limited edition aanbod? Kunnen mensen preorders bestellen? Deel het met je doelpubliek!Bij een aankondiging wil je een nieuw product, dienst of nieuwe optie extra in de verf zetten. Start altijd met de vraag: “Waarom zou mijn lezer dit interessant vinden?”. Het antwoord vertelt je meer over je invalshoek en de juiste doelgroep.
Een aankondiging bouwt anticipatie en goesting op en betrekt je lezers bij jouw bedrijf.
Laten we starten met dit drukkerij voorbeeld:
Bij Moo heb je nu de mogelijkheid om je visitekaartjes te laten snijden met afgeronde hoeken. Moo gaat hier voor de omgekeerde pyramide-methode: korte copy, gecentreerd op de pagina, die het oog moet leiden naar de call to action onderaan.
Wat is hier goed aan:
- Inverted pyramid methode om de aandacht te trekken
- Korte, aantrekkelijke copy
- Content die uitlegt waarom deze nieuwe optie voor jou interessant kan zijn
- Animated gif om je aandacht te trekken
- Duidelijke, engagerende copy voor de call to action
Andere tips:
- Past de stijl van deze animatie niet bij jouw bedrijf? Een andere goede optie zou zijn geweest om een dergelijk visitekaartje tussen een stapel met rechte hoeken te steken, zodat je ziet dat het inderdaad opvalt. Zo versterk je de copy van de laatste alinea.
- Om de boodschap nog meer in de verf te zetten hebben ze de hoeken van de call to action ook afgerond. Super leuk detail. Weet wel dat Outlook dit niet ondersteunt. Je knop zal daar dus nog steeds vierkant blijven.
- Denk na over de eerste frame van je animated gif voor e-mail clients die de animatie niet ondersteunen.
Invision lanceerde een volledig nieuw product en ging voor een andere aanpak:
Wat is hier goed aan:
- Content in 4 stukken opgesplitst om mogelijkheden in de verf te zetten.
- Elk blok heeft zijn eigen call to action en landingspagina.
- Duidelijk, engagerende link tekst.
- Sterk eindigen met een duidelijk CTA om Freehand uit te proberen.
- Duidelijke focus op de voordelen voor de lezer, zowel in de titel als bij de verschillende onderdelen.
Andere tips:
- Ook al gaat het in deze mail over jouw product, zet altijd de lezer in de spotlight, en dus ook als onderwerp van je zinnen. Er komt maar twee keer “wij” voor in de hele mail.
- Omdat het een lange mail is, wordt de call to action zowel boven- als onderaan geplaatst.
Gratis E-mailmarketing Masterclass
Ontdek doorheen 5 modules hoe je e-mailcampagnes opzet waarmee je elke keer je doel behaalt.
Start vandaag5. De event of webinar uitnodiging
Events genereren normaliter de meeste leads binnen B2B marketing. Ga je bij een live event zijn, laat je lezers het dan weten! Webinars zijn dan weer een uitstekend alternatief om interessante inzichten en tips met je publiek te delen.Voor beide types geldt dat e-mailmarketing onmisbaar is, en dat op verschillende momenten:
Ervoor
Er komt op korte tijd veel informatie op je lezer af en dat kan overweldigend zijn. Focus hard op de meerwaarde, wat er precies gaat gebeuren, wie er komt spreken en andere praktische details die belangrijk kunnen zijn (zoals de datum!).Neem nu dit voorbeeld van Zoom voor hun webinar:
Wat is hier goed aan:
- Korte copy en duidelijke call to action
- Vind ik de eerste webinar niet interessant, dan zijn er nog die mij misschien ook kunnen boeien
Andere tips:
- Is het hier helemaal duidelijk wat ik precies ga leren in deze webinar? Met andere woorden: heb ik genoeg informatie om zo overtuigd te zijn dat ik ga inschrijven?
- Is de call to action “Get on the wait list” duidelijk genoeg? Wat is die wachtlijst? Ben ik dan niet zeker van mijn inschrijving?
- Zorg dat alle e-mails rond je event duidelijk jouw branding en eventueel evenement-specifieke branding bevatten.
Wanneer Flexmail een webinar voorbereidt, gebruiken wij zelf deze template:
Wat is hier goed aan:
- Zet belangrijke info in het vet
- Bullet lijstjes trekken het oog van de lezer naar zich toe. Een oplijsting zet je dus nooit in een gewone alinea.
- Is er de mogelijkheid om een recording te ontvangen? Zet dat dan zeker in de mail (best kort bij je button voor extra overtuigingskracht).
Andere tips:
- Lezers die na de intro al overtuigd zijn om in te schrijven zouden eigenlijk na het witte blok al een call to action voorgeschoteld mogen krijgen.
- Gebruik je ook een grote image bovenaan de mail, zorg dat die dan al interessante info bevat (zoals de titel en de datum).
Wat voor communicatie heb je nog nodig voor je event?
Ga je voor een fysiek evenement met verschillende sprekers en wil je tickets verkopen? Dan kan het een goed idee zijn om te werken met reminders. Hierin kan je dan verschillende sprekers in de spotlight zetten. Onderwerpregels als: “X redenen waarom jij Event XYZ niet mag missen” springen er dan ook uit.Overweeg zeker ook om met een reminder te werken kort voor je webinar.
Praktische details met parkeergelegenheden en reminders naar ingeschreven deelnemers zijn ook super nuttig. Je content is een meerwaarde en bevat een hoog extra service-gehalte.
Erna
Ook na je event heb je het een en ander te communiceren. De kans zit er namelijk in dat toch niet iedereen erbij kon zijn. Dus het is aan jou om hun ogen en oren te vertegenwoordigen en interessante informatie samen te vatten. Het zet jouw positie als expert in de verf.Overweeg zeker ook om een replay te delen zodat je lezer de info zelf kan terugvinden.
Om te tonen dat je echt om je deelnemers geeft is het tenslotte interessant om in een enquête te polsen naar hun ervaringen, en hoe je het volgende keer nog beter kan doen. Positieve reacties kan je bovendien gebruiken om volgende edities te promoten.
6. De enquête mail
Als je het als bedrijf goed wil doen, dan zorg je er maar beter voor dat je toont dat de feedback van je klanten voor jou belangrijk is. Een goede manier om dat te doen is via een enquête.Maar hoe zorg je er nu voor dat mensen dat ook effectief gaan invullen? Wie vult normaal gretig een enquête in? Je grootste fans, en mensen met verzuchtingen. De gematigde klant of lezer heeft doorgaans wat meer overtuigingskracht nodig.
We hebben een aantal voorbeelden gevonden die verschillende trucjes toepassen:
Wat is hier goed aan:
- Ze geven duidelijk aan dat je maar 3 simpele vragen moet beantwoorden.
- Je bent hier dus zeker geen uur aan kwijt.
Andere tips:
- Het feit dat je een betere ervaring wilt bieden is interessant. Maar kan je dat nog wat concreter maken? Wat heeft deze klant daar bijvoorbeeld aan?
hers deelt de onderzoeksresultaten met de deelnemers. Dat biedt een leuke incentive om effectief de enquête in te vullen:
Wat is hier goed aan:
- De resultaten worden heel overzichtelijk voorgesteld
Andere tips:
- Zorg bij een dergelijke voorstelling ervoor dat de tekst niet ook in je afbeelding zit. Wees kritisch over hoe je mail overkomt wanneer de afbeeldingen niet standaard worden weergegeven. Zeker in B2B.
azendoo tenslotte past een heel slim psychologisch trucje toe:
In bovenstaand voorbeeld zie je het Zeigarnik effect aan het werk. Mensen zijn geneigd om, wanneer je aan iets begint, je werk of taak ook te willen afmaken.
Ze vragen je hier om een minimale effort: welke score geef je? Na het klikken kan je hen dan nog enkele andere vragen voorstellen. Ik heb al de eerste vraag beantwoord, ik zal de rest ook nog wel even doen. En doe ik dat toch niet, dan heb je nog altijd mijn antwoord op de eerste vraag kunnen opslaan!
Wat is hier goed aan:
- Slimme toepassing van het Zeigarnik effect
Andere tips:
- Waarom krijg ik deze enquête? Bijvoorbeeld omdat ik nu een week klant ben, of al enkele ervaringen met jullie heb? Herinner me even aan onze relatie.
- Dat is trouwens een van Cialdini’s “principles of persuasion”: reciprocity of wederkerigheid. Ik heb iets voor jou gedaan. Dus wil jij misschien iets voor mij terug doen?
7. Whitepapers en guides e-mail
Whitepapers zijn lange stukken content die jouw expertise en inzichten moeten promoten. Ze positioneren jou als autoriteit in je sector en als dé partner om mee samen te werken.Heb je dus inzichten te delen over trends in je industrie, nieuwe wetgevingen of oplossingen? Bundel ze en geef er je eigen draai aan! Je kan ze delen met je doelpubliek en nadien recycleren als lead magneet bij je opt-in formulieren. Zo kan je nieuwe abonnees verzamelen!
Zoals in dit voorbeeld van Helpscout:
Wat is hier goed aan:
- Ook Helpscout maakt altijd gebruik van de omgekeerde pyramide-methode in hun e-mails. Het oog wordt door elk element geleid naar de call to action.
- Duidelijke copy op de button.
- De afbeelding duwt de titel niet naar beneden.
Andere tips:
- In slechts twee zinnen kan Helpscout hier een duidelijke situatie schetsen voor het doelpubliek van dit e-book. Goede teksten zijn niet lang, maar kunnen de lezer raken waar het pijn doet.
8. De case e-mail
Heb je een recente samenwerking met een klant achter de rug waar je heel trots op bent? In een case kan je over jezelf praten waarbij je lezer er ook wat aan heeft. Je toont je expertise én geeft je lezer inspiratie. Bovendien heb je het voordeel van social proof mee: je tevreden klant vertelt over haar samenwerking. Dat werkt beter dan eender welke promotie jij zelf zou doen.Metalab presenteert hier een case als onderdeel van haar nieuwsbrief. Ze kunnen uitpakken met een grote naam als Headspace, waardoor mensen nieuwsgierig worden. Maar in de copy gaat het nog steeds veel over zichzelf. Bovendien moet de case concurreren met de andere artikels in deze nieuwsbrief.
Wat is hier goed aan:
- Grote titels en beknopte alinea’s
- Duidelijke call to actions
Andere tips:
- Je verzamelt nog meer lezers voor je case door meteen nieuwsgierig te maken in je artikel. Hier doen ze dat door de beste resultaten voor Headspace te delen. Maar je kan ook al meteen een tip meegeven.
Thumbtack geeft wel alle focus aan haar case in de volgende e-mail:
Wat is hier goed aan:
- Een foto van de klant erbij
- Door de play-knop op de afbeelding is het meteen duidelijk dat het om een video gaat
Andere tips:
- Er is geen aparte call to action. Worden afbeeldingen niet weergegeven, dan kan je lezer dus niet doorklikken naar je case. Zeker in B2B moet je daarop letten.
- Door de andere elementen in de mail zie je dat Thumbtack dit als sales e-mail gebruikt. Onder de case vind je meteen de belangrijkste verkoopsargumenten.
9. Laatste kans e-mail
“Laatste kans” of “FOMO” e-mails zijn een ideale manier om een belangrijke boodschap geloofwaardig te kunnen herhalen en om twijfelende contacten een laatste zetje richting aankoop te geven.Je vindt ze meestal terug in een aantal smaakjes:
- “Deze deal vervalt binnen 3 uur”. De meest voorkomende en tegelijkertijd minst subtiele vorm. Je deal staat centraal, met daarbij een waarschuwing dat als je nu niet reageert, je je kans definitief misloopt. Werkt super voor impulsaankopen.
- “Andere klanten zijn geïnteresseerd in XYZ”. Dit soort boodschap werkt op 2 manieren. Je toont social proof. Daarnaast toon je aan dat producten gewild zijn en dus misschien snel uitverkocht raken. Websites als booking.com passen dit soort trucs in overdaad toe.
- “X is tijdelijk uitverkocht”. Hierbij toon je de gevolgen als men niet snel genoeg reageert. Volgende keer zal je sneller moeten zijn.
Wat is hier goed aan:
- De precieze deal én de deadline zijn onmiddellijk zichtbaar
- Een samenvatting van de extra’s die je zou krijgen
Andere tips:
- Dit soort mails bevatten een herhaling. Je stuurt het dus best specifiek naar een doelgroep waarvan je weet dat de kans het grootst is dat ze op je aanbod zullen ingaan. Je wilt namelijk geen (of toch zo weinig mogelijk) frustratie opwekken.
10. De verjaardagsmail
Je denkt misschien dat een verjaardagsmail enkel in B2C gebruikt kan worden. En dat kan kloppen: het voelt wat raar of opdringerig om de geboortedatum van personen te gaan vragen in B2B. Maar er zijn tal van verjaardagen die ook in B2B interessant zijn om even bij stil te staan: de aanvangsdatum van jullie klantrelatie bijvoorbeeld. Hieronder vind je een paar originele toepassingen.Bij goede doelen ben je grotendeels afhankelijk van donateurs. Als je dus donaties ontvangen hebt, wil je dat die mensen betrokken blijven bij je project. Zij willen namelijk weten dat hun donatie wel degelijk op de juiste plek terechtgekomen is. Care Australia doet dat als volgt:
Wat is hier goed aan:
- Care viert een jaar sinds de lancering van hun project.
- Alle highlights in dat jaar worden op een overzichtelijke manier weergegeven met beeldmateriaal om emoties op te wekken.
- Sterk einde met een call to action naar andere projecten.
Andere tips:
- Wil je geld inzamelen, dan is dit een ideale manier om impact en social proof te tonen. Je brengt je goed doel nogmaals onder de aandacht en weekt sympathie los bij mensen waarvan je weet dat ze openstaan voor donaties om opnieuw mee te doen met een project.
Unsplash werkt niet op een datum, maar op een andere persoonlijke milestone. Het aantal views van je afbeeldingen:
Wat is hier goed aan:
- Geen flashy designs of promo’s.
- Zowel de copy als de lay-out komen heel persoonlijk over, en willen JOU vieren.
Andere tips:
- Dit soort communicatie werkt nog beter wanneer je ermee hard afwijkt van je gebruikelijke stijl. Bovendien heb je hier ook effectief wel iets leuks te melden: een grote milestone. Het betreft hier dus niet een gewoon “briefje” om de verjaardag van jouw bedrijf te delen, zonder dat je lezer er iets aan heeft. Vraag jezelf dus altijd af: is er een meerwaarde voor mijn lezer om dit te krijgen?
Tenslotte nog een voorbeeld van de Moo drukkerij van eerder:
Wat is hier goed aan:
- De titel staat boven de afbeelding en is dus meteen zichtbaar
- Korte tekst die het oog richting de call to action
Andere tips:
- Visueel kan de promo nog duidelijker in beeld gebracht worden: zowel door vet te gebruiken in de copy, als door de promo ook effectief in de afbeelding te laten terugkomen.
- In de call to action wordt er ineens gesproken van een promo code, die nergens anders voorkomt. Wordt die automatisch toegepast? Laat geen belangrijke vragen onbeantwoord.
Bereik jouw doelen met een persoonlijke aanpak
Denk de volgende keer dat er een B2C mail in je inbox valt niet dat je er niets van kunt leren. Net als eender ander bedrijf communiceer jij met mensen. Vraag je dus bij een - sterke - mail af:- Wie is hier de doelgroep? Waarom krijg ik deze mail?
- Is het doel van deze e-mail meteen duidelijk?
- Werken de verschillende elementen naar conversie toe?
- Is de copy actief geschreven? Gaat het over features of voordelen?
Er gebeurt namelijk iets vreemds met de meeste B2B marketeers wanneer ze aan hun bureau gaan zitten. Ze stoppen als normale mens te functioneren en gaan in business-mode. Hun business alter ego is rationeel en zakelijk. Daar is op zich niks mis mee.
Maar een groot deel van B2B e-mails mislukken op een belangrijk punt: hun doelpubliek enthousiast krijgen over wat ze te vertellen hebben. Leg dus ook focus op het emotionele, menselijke aspect van je wat je wil overbrengen. Enkel zo kan je effectief een relatie opbouwen met je doelpubliek.
Klaar om Flexmail uit te proberen?
Ontwerp mails op maat van jouw behoeften, bereik je doelgroep en leer van de juiste resultaten.
Probeer het gratis