Ik heb een vraag over...
Waarom doet Flexmail bepaalde dingen anders dan andere platformen?
Omdat we je premium kwaliteit willen bieden. Een "gratis" instapversie lijkt op het eerste zicht fantastisch. Helaas moet je bij dergelijke business modellen als gratis gebruiker inboeten aan functies, prestaties en support. Er moet namelijk voldoende verschil zijn met de betalende producten. Is dat niet zo, dan zitten de betalende klanten op precies dezelfde infrastructuur en zijn het die betalende klanten die de gratis gebruikers "sponsoren".
Dat is niet de prijzenpolitiek die wij willen voeren. In tegenstelling tot andere concurrenten gaan we je als gratis gebruiker niet op slecht presterende servers zetten of stiekem je uitgeschreven contacten mee gaan tellen om je toch maar op een betalend plan te krijgen. Wij kiezen ervoor om te investeren in een goed product en top support om zo de meerwaarde te leveren die onze klanten verdienen.
Dat is niet de prijzenpolitiek die wij willen voeren. In tegenstelling tot andere concurrenten gaan we je als gratis gebruiker niet op slecht presterende servers zetten of stiekem je uitgeschreven contacten mee gaan tellen om je toch maar op een betalend plan te krijgen. Wij kiezen ervoor om te investeren in een goed product en top support om zo de meerwaarde te leveren die onze klanten verdienen.
We werken niet met aparte lijsten, maar mailen naar segmenten. Zo krijg je geen dubbele info (en geen dubbele kosten).
In Flexmail vertrek je vanuit één grote database. Op dit niveau voeg je al je contacten toe. Gegevens worden automatisch bijgewerkt, zodat je in Flexmail altijd over de meest recente info beschikt. Ook segmentatie (om nieuwe doelgroepen te onderscheiden) wordt zo meteen een pak efficiënter. Je kan namelijk niet over lijsten heen segmenteren. Door met één database te werken haal je er voor je campagne specifiek die mensen uit die je nodig hebt.
Bang dat je zo de herkomst van je contacten uit het oog verliest? Geen zorgen, daarvoor hebben we bronnen ontwikkeld. Zo kan je de verschillende manieren loggen waarop je met die persoon in contact bent gekomen (bv. klant geworden, event bezocht, gegevens in de winkel achtergelaten, dat formulier ingevuld).
In Flexmail vertrek je vanuit één grote database. Op dit niveau voeg je al je contacten toe. Gegevens worden automatisch bijgewerkt, zodat je in Flexmail altijd over de meest recente info beschikt. Ook segmentatie (om nieuwe doelgroepen te onderscheiden) wordt zo meteen een pak efficiënter. Je kan namelijk niet over lijsten heen segmenteren. Door met één database te werken haal je er voor je campagne specifiek die mensen uit die je nodig hebt.
Bang dat je zo de herkomst van je contacten uit het oog verliest? Geen zorgen, daarvoor hebben we bronnen ontwikkeld. Zo kan je de verschillende manieren loggen waarop je met die persoon in contact bent gekomen (bv. klant geworden, event bezocht, gegevens in de winkel achtergelaten, dat formulier ingevuld).
Wij werken niet voor spammers. Daarmee willen we natuurlijk niet zeggen dat mensen die geen dubbel opt-in vragen spammers zijn. Wij geloven echter dat transparantie de enige manier om goeie conversies te halen en een lange termijn relatie met contacten op te bouwen.
Door een dubbel opt-in mechanisme (dat betekent dat je eerst per mail om toestemming vraagt voor je effectief naar dat e-mailadres kan beginnen mailen) toe te passen, weet je zeker dat enkel gevalideerde e-mailadressen van geïnteresseerde mensen in je database belanden. Duidelijk voor je contacten, en meteen uitzuivering van e-mailadressen die je reputatie bij spam filters en dergelijke in gevaar brengen. Meer engagement, minder uitschrijvingen en minder bounces zorgen voor een betere afleverbaarheid en reputatie.
Ook heb je zo een duidelijke toestemming verzameld voor je GDPR-beleid. En betaal je enkel voor contacten die ook effectief waarde hebben.
Door een dubbel opt-in mechanisme (dat betekent dat je eerst per mail om toestemming vraagt voor je effectief naar dat e-mailadres kan beginnen mailen) toe te passen, weet je zeker dat enkel gevalideerde e-mailadressen van geïnteresseerde mensen in je database belanden. Duidelijk voor je contacten, en meteen uitzuivering van e-mailadressen die je reputatie bij spam filters en dergelijke in gevaar brengen. Meer engagement, minder uitschrijvingen en minder bounces zorgen voor een betere afleverbaarheid en reputatie.
Ook heb je zo een duidelijke toestemming verzameld voor je GDPR-beleid. En betaal je enkel voor contacten die ook effectief waarde hebben.
Wij weten als Belgisch bedrijf als geen ander wat het betekent om een meertalig doelpubliek te beheren. We ondersteunen jou in je eigen taal en helpen je om hetzelfde te doen. Mail jij maar in één taal? Dan gaan we je ook niet lastigvallen met schermen die je niet nodig hebt.
Ook vinden wij dat GDPR echt wel een big deal is, ons hele beleid is daarop afgestemd. Net als privacy en security trouwens. Zo beschikken we bijvoorbeeld ook over een ISO 27001 certificaat.
Maak je al gebruik van een e-mail tool en ben je op zoek naar een gedetailleerde vergelijking? Praat dan zeker eens met een van onze mensen. We kijken graag met je mee. Heb je een andere waarom-vraag? Dan voegen we die graag toe.
Ook vinden wij dat GDPR echt wel een big deal is, ons hele beleid is daarop afgestemd. Net als privacy en security trouwens. Zo beschikken we bijvoorbeeld ook over een ISO 27001 certificaat.
Maak je al gebruik van een e-mail tool en ben je op zoek naar een gedetailleerde vergelijking? Praat dan zeker eens met een van onze mensen. We kijken graag met je mee. Heb je een andere waarom-vraag? Dan voegen we die graag toe.
Maak je al gebruik van een e-mail tool en ben je op zoek naar een gedetailleerde vergelijking? Praat dan zeker eens met een van onze mensen. We kijken graag met je mee. Heb je een andere waarom-vraag? Dan voegen we die graag toe.
Toch iets anders nodig?
Training
Wil je Flexmail grondig leren kennen of je kennis van specifieke onderdelen uitbreiden? Of we werken samen met je team rond jouw strategie. Kan perfect met onze opleidingen.
Hulp nodig?
We gaan graag met je aan de slag!
+32 89 69 00 30